Økonomi- og optimeringskoncept

Der sker løbende ændringer i forholdene på arbejdspladsen, der gør at behovene for kopi og print ligeledes ændres. Hvis I fx står over for:

  • flytning af en hel afdeling, eller større dele af den
  • en ny afdeling skal oprettes
  • påbegyndende sparerunder, hvor det kan være svært at lokalisere, hvor der skal bespares,

så kan det være svært at holde fokus på kopi og print i den sammenhæng, uden at det får en negativ indflydelse på jeres nuværende kopi aftale.

Vi registrer og laver et fysisk tjek på hver eneste kopimaskine, printer og multifunktionsmaskine, dens lokation, og analyserer handelsbetingelserne der indgår. Ved at gennemgå disse registreringer udarbejder vi en analyse, som giver jer et overblik over de optimale økonomiske besparelser. Derudover får I en 5 års implementeringsplan samt et unikt overblik over kopi- og print situationen.

Hvis I vælger at gøre brug af IKR Consulting Group A/S' økonomi- og optimeringskoncept, vil I opleve at virksomheden typisk opnår mange andre fordele, såsom bl.a.:

  •  At spare ressourcer internt
  •  Alle enheder er netværksopkoblet
  •  Færre kald til helpdesk/IT
  • Mindre administration til håndtering/bestilling af toner på tværs af afdelingerne
  • Færre fakturaer
  • Bedre overblik over kontrakter, kontraktforholdene og økonomien ift. kopi- og printerløsningerne 

Lyder dette som noget for jer, så kontakt IKR - CG i dag til en uforpligtende samtale om jeres situation på telefon + 45 88 27 63 33